2022. november 1., kedd

Bemutatkozás

 

Egy, az ötödik X.-et betöltő zenerajongó vagyok. Számomra a zene hallgatása egyszerre kikapcsolódás, kihívás és boldogság. Kikapcsolódás a hétköznapi életből, kihívás, mert a komolyzene mindig az marad számomra és boldogság ha értem a szerző mondanivalóját.

Járok élő koncertekre is, de nagyon sokat hallgatok zenét mindenféle formátumban.

Ez a blog bemutatja azt az utat, amelyet bejártam a zene reprodukciójában a gyári készülékektől a magam által épített berendezésekig.

 

FIGYELEM AZ ITT BEMUTATOTT KÉSZÜLÉKEK UTÁN ÉPÍTÉSÉHEZ CSAK AKKOR FOGJ HOZZÁ HA BETARTOD AZ ÉRINTÉSVÉDELMI SZABÁLYOKAT, MIVEL NAGYFESZÜLTSÉGGEL MŰKÖDNEK.


Az esetleges balesetekért nem vállalok felelősséget, ez a Te kockázatod.


Felhívom a figyelmedet, hogy a hifizés egy szubjektív hobby, ezért azok a jelenségek, megfigyelések amelyekről írok, alapvetően a saját rendszeremről szólnak, de sok esetben adaptálni tudod a saját berendezésedhez is.

Mivel alapvetően laikus vagyok és én is csak ismerkedem a hifi készülékek építésével, lehetséges hogy pongyolán fogalmazok, ezért elnézést kérek a szakértőktől.


Remélem kellemes kikapcsolódást fog nyújtani az oldalam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A TANK új csapágya

  Ez csak egy nyúlfarknyi bejegyzés lesz, mivel „csak” a TANK új csapágyáról szól. A lényeg az , hogy megérkezett az Audiovault-tól a csapág...